O PROJEKTU

CILJI PROJEKTA:

  1. Učenje mehkih veščin in kompetenc 21. stoletja Pri učencih želimo razvijati mehke veščine in kompetence 21. stoletja: komunikacija, analitično razmišljanje, timsko delo, prilagodljivost, reševanje težav in konfliktov, vodenje, ustvarjalnost, inovativnost, kritično razmišljanje, odločanje, sodelovanje ter sposobnost raziskovanja. Cilj je spodbuditi neformalne učne dejavnosti za izboljšanje veščin in spretnosti mladih na področju odnosa do sebe in z drugimi.
  2. Razvijanje digitalnih kompetenc V današnjem svetu je izrednega pomena, da so mladi digitalno pismeni, kar pa poleg osnovnega poznavanja tehnologije in uporabe aplikacij zajema tudi sposobnost raziskovanja na spletu. Pri tem se morajo mladi naučiti presojati in preverjati resničnost in verodostojnost podatkov, novic, posnetkov … ter jih kritično ovrednotiti. Pri tem krepijo analitično in kritično razmišljanje, sposobnost odločanja, sodelovanje in izkustveno učenje. Ob uporabi različnih aplikacij in platform za vzpostavljanje in ohranjanje stikov (elektronska pošta, video konference, Twinspace, Kahoot, Videoshop, Canva, MS Teams, Google dokumenti itd.) se učijo spletnega bontona in spoštljive ter primerne komunikacije.
  3. Razvoj socialnih in medkulturnih kompetenc: Ker živimo v čedalje bolj raznoliki družbi (kulturno, versko, socialno, rasno) in bodo morali učenci na različnih področjih sodelovati in delovati z različnimi ljudmi, je zelo pomembno, da se zavedajo pomembnosti skupnih vrednot EU, da znajo spoštovati razlike in se prilagajati. Želeli bi na eni strani učence opremiti z veščinami in pristopi, kako lahko pomagajo učencem iz ranljivih skupin pri vključevanju v skupnost, tako v formalnih kot neformalnih (učnih) situacijah, hkrati pa jih senzibilizirati, da postanejo bolj odprti in sprejemajoči. Cilj projekta je, da učenci spoznajo, da nas razlike ne razdvajajo, ampak bogatijo.

PRIČAKOVANI UČINKI IN POZITIVNI VPLIVI PROJEKTA:

Skozi dejavnosti bodo učenci in učitelji okrepili znanje tujega jezika in nadgradili digitalne kompetence. Prav tako bodo razvili veščine 21. stoletja in mehke veščine. Naučili se bodo razumevanja in sprejemanja različnosti ter spoštovanja drugačnosti. Svoje novo pridobljeno znanje bodo učenci in učitelji uporabili v praksi v odnosih s sovrstniki v šolskem, poklicnem in zasebnem področju ter na ta način širili učinek projekta tudi v širšo okolico.

PARTNERSKI ŠOLI PRIHAJATA IZ:

Španije: Escola Pia Olot

Cipra: Evryviadeio Gymnasium

SODELUJOČE UČITELJICE:

Andreja Miklavčič (koordinatorica), Katarina Leban Škoda, Jerneja Osredkar